Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Ağustos 2011 Çarşamba

Renk açici krem:)

Iste mucizevi oldugu iddia edilen krem nihayet elime gecti:) Bilgiler $oyle efendim, düzenli kullanildiginda ten rengini bir hatta iki ton actigi iddia ediliyor. Bir bulgar markasi bu, urunu kendi sitesinde takip ettim bayagi methediliyor. Benim cildimin rengini açmaya niyetim yok zira tenim zaten acik renk ancak sorunlu bolgelerde kullanilabilir. Mesela koltuk alti veya bilekler gibi... Ha unutmadan lekeleri de giderdigi iddia ediliyor, urun elimde simdilik çok duzenli olmasada kullaniyorum, duzenli kullandigimda aldigim sonucu paylasacagim:)



 Bu da ayni markanin diger iddiali urunu, bunu da siparis verdim:) Sabirsizlikla bekledim ama Ramazandan dolayi çok duzenli kullanamiyordum ol sebepten su an kullanmiyorum, Ramzandan sonra insallah:) Bilen, duyan, kullanan, merak eden herkes yorum yazabilir:)

 Evet kremlerin ardindan geldik kirpik uzatmak için aldigim urune:) aslinda kirpiklerim kisa degil, hatta rimel surdugumde uzun denilebilecek boyutta ama insanoglu bu yetinmeyi bilmiyor:P Henuz yeni, deneyip gelismeleri paylasacagim:)

 Saçlarim boya ve bulundugum yerin asiri kireçli suyundan dolayi o kadar yiprandi ki, normal her magazada bulunabilen saç kremlerini kullandim bana misin demedi tararken dahi zorlaniyordum. Bir kuafor arkadasimin tavsiyesi uzerine saç onarim ve besleme etkisi olan bu kremi aldim. Aslinda bu markanin urunlerini tercih etmiyordum ama buna mecbur kaldim... Yine sonuclari paylasmak uzere...... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder